မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ဤဘေလာ႕တြင္ တင္သမွ် နည္းပညာေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ::::

ကၽြန္ေတာ္႕ဆိုဒ္ကို Android Phone မွာ အလြယ္တကူ ၾကည္႕ႏိုင္ျပီ



   ကၽြန္ေတာ္႕ဆိုဒ္ ေလးကို Android Phone ေတြမွာ အလြယ္တကူ ၾကည္႕ရႈႏိုင္ပါျပီဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္တင္ေပးလိုက္တဲ႕ Kyaw Soe Tun Aung.apk ကို ပထမဆံုး Android ဖုန္းမွာ Install လုပ္လိုက္
ရံုပါဘဲ။ Internet ဖြင္႕ ထားခ်ိန္မွာ သူ႕အလိုလို ကၽြန္ေတာ္႕ဆိုဒ္မွာ အသစ္တင္ထားတဲ႕ Post ေတြကို Auto
Download ဆြဲေနပါလိမ္႕မယ္။ ျပီးသြားရင္ေတာ႕ Internet ကြန္နရွင္မရွိတဲ႕ အေျခအေနမွာ Offline အေန
နဲ႕ ဖတ္ႏိုင္ပါျပီ။

0 comments :

Post a Comment

မိတ္ေဆြတို႕၏ စကားတစ္ခြန္းသည္ စာေရးသူအတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ျဖစ္သည္။

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Link ေသေနတာမ်ားရိွရင္ comment မွာျဖစ္ျဖစ္၊ Cbox မွာျဖစ္ျဖစ္ ေျပာခဲ႕ပါဗ်ာ…....